Kolesarjenje

Slovenj Gradec s svojo gosto mrežo obstoječih manj prometnih in gozdnih cest ter poti in z vse večjo mrežo kolesarskih stez in poti nudi številne možnosti kolesarjenja, še posebej gorskega kolesarjenja, in doživljanja edinstvene pokrajine.

ŠTREKNA - KOLESARSKA POT PO MISLINJSKI DOLINI

Dolžina: 24 km

Vzpon: 206 m

Čas vožnje: 2 uri (zmeren tempo, brez postankov)

ŠTREKNA - KOLESARSKA POT PO MISLINJSKI DOLINI

SlikaDolžina: 24 kmZahtevnost: lahkaVzpon: 206 mČas vožnje: 2 uri (zmeren tempo, brez postankov)TEST TESTZapri

Zanimivosti ob poti:

Časov kozolec je edinstven v slovenskem in širšem evropskem prostoru. Vse na njem je leseno, obstajali naj bi samo trije takšni kozolci.
Cerkev sv. Andraža grajena v gotskem stilu na odlični lokaciji.
Sv. Lenart v Mislinji leži na stičišču Pohorja in Karavank in označuje razvodnico med Dravo in Savo.
Opuščena železniška proga in vožnja skozi tunele.

24 km dolga atraktivna kolesarska pot po opuščeni trasi nekdanje železnice med Otiškim vrhom in Zgodnjim Doličem, ki bo v bližnji prihodnosti z nadaljevanjem skozi slikovito sotesko Hude luknje povezala Koroško z Velenjem, z nadaljevanjem do Dravograda pa z avstrijskim kolesarskim omrežjem.

Pot, katere podlaga je na celotni dolžini asfalt, poteka kot ločena kolesarska pot in je zaradi varnosti primerna tudi za otroke in starejše. Ob poti je urejenih več počivališč, trasa pa ima kar nekaj atraktivnih objektov, med njimi nekdanji železniški most v Slovenj Gradcu ter nekdanja železniška tunela v Mislinji in Gornjem Doliču.

PAVJA TURA

Dolžina: 22,5 km

Zahtevnost: srednja

Vzpon: 500 m

Čas vožnje: 2 uri 45 minut (zmeren tempo, brez postankov)

PAVJA TURA

SlikaDolžina: 22,5 kmZahtevnost: srednjaVzpon: 500 mČas vožnje: 2 uri 45 minut (zmeren tempo, brez postankov)pavjatura_g.jpgZapri

Orientacijsko zahtevnejša
Primerna izključno za gorska kolesa

Tura se začne v Slovenj Gradcu in se po slabih 23 prevoženih kilometrih zaključili na izhodišču. Pot je razgibana, atraktivna in primerna za kolesarje, ki imajo več izkušenj. Pot deloma po slabših kolovozih in tudi gozdnih poteh zato je obvezna uporaba namenskega gorskega kolesa.

Start je Slovenj Gradec - izberemo smer proti  toplarni, kjer peljemo skozi gozd do Spodnje vasi - V križišču zavijemo  levo in sledimo kolovozu do križišča za Raduše - Zavijemo levo in sledimo cesti do Raduš - Držimo se levo in zavijemo na makadamsko cesto mimo Areha - Nadaljujemo po dolini mimo kmetije Prevalnik do Košutnika - Ostro zavijemo desno in po grebenu nadaljujemo do cerkve Sv. Duha - V križišču zavijemo desno in sledimo cesti do lovske koče Podgorje - Od tu  nas pelje pot po gozdi stezi do kmetije Bošnik, kjer zavijemo desno do kmetije Hlade in v križišču zavijemo desno v klanec - Sledimo tej cesti mimo kmetije Prnjak ter nadaljujemo spust do glavne ceste ki jo prečimo in nadaljujemo do Grajske vasi - Držimo se desno in sledimo asfaltni cesti do grajskega griča in cerkve Sv. Pankracija - Spustimo se na drugi stran po ozki poti - t.i. križev pot  in nadaljujemo pot proti središču mesta.

ŠISERNIKOVA POT

Dolžina: 33 km

Zahtevnost: težja

Vzpon: 850 m

Čas vožnje: 3 ure 30 minut (zmerno hiter tempo, brez postankov)

ŠISERNIKOVA POT

SlikaDolžina: 33 kmZahtevnost: težjaVzpon: 850 mČas vožnje: 3 ure 30 minut (zmerno hiter tempo, brez postankov)šisernikova1.jpgZapri

Orientacijsko in fizično zahtevnejša
Primerna izključno za gorska kolesa

Tura se začne v Slovenj Gradcu in se po slabih 33 prevoženih kilometrih zaključili na izhodišču. Pot je razgibana, atraktivna in primerna za  kolesarje, ki imajo več izkušenj in so dobro fizično pripravljeni. Pot deloma po slabših kolovozih in tudi gozdnih poteh zato je obvezna uporaba namenskega gorskega kolesa.

Štart je v Slovenj Gradcu - peljemo se proti Legnu smer Papež in Prošt - zavijemo desno pri Breznikovem potoku mimo Gaberska in sledimo makadamski cesti do Grešovnika - Tukaj se peljemo v smeri Kašnik in Dobnik, kjer pridemo na najvišjo točko na poti - Dobnikovo sedlo - Na cesti zavijemo levo in sledimo markacijam do Cviterškega sedla in naprej do kmetije Ošlovnik - Zavijemo levo po markacijah smer Bukovje in nadaljujemo spust v Dravograd - Vračamo se po glavni cesti do krožnega križišča, kjer zavijemo desno smer Ravne na Koroškem in do prvega odcepa levo čez most v industrijsko cono, kjer nadaljujemo pot do Šentjanža pri Dravogradu - Nadaljujemo pot po kolesarski stezi do izhodišča v Slovenj Gradcu.

SUHI DOL

Dolžina: 19,2 km

Vzpon: 260 m

Čas vožnje: 1 ura 45 minut (zmeren tempo, brez postankov)

suhi dol 1.jpg

SUHI DOL

SlikaDolžina: 19,2 kmZahtevnost: lahkaVzpon: 260 mČas vožnje: 1 ura 45 minut (zmeren tempo, brez postankov)suhi dol 1.jpgZapri

Tura se začne v Slovenj Gradcu in se po 19 prevoženih kilometrih zaključili na izhodišču. Pot je razgibana, atraktivna in primerna za vse vrste kolesarjev.

Start ture je v Slovenj Gradcu in  poteka v smeri  proti Podgorju mimo mestnega pokopališča - Priključimo se na  kolesarsko stezo in nadaljujemo do priključka na glavno cesto - Nadaljujemo pot po glavni cesti do kapelice - V Križišču zavijemo desno - Nadaljujemo naravnost mimo gostišča Kovač -  Po dolini se peljemo vse do gostilne Balek, kjer se trasa obrne nazaj po dolini - V križišču z glavno cesto zavijemo desno proti Podgorju -  Pri gostišču Rogina zavijemo levo - V krožnem križišču zavijemo levo mimo cerkve Svetega Urha in nadaljujemo do Spodnje vasi - V križišču zavijemo desno in peljemo čez most reke Suhodolnice - nadaljujemo po cesti do roba gozda, kjer se makadamska cesta nadaljuje v  gozd na Dobravsko planoto - Sledimo tej cesti do osamljene kmetije, kjer zavijemo levo in se spustimo skozi gozd do mostu potoka Homšnica, kjer zavijemo desno po peš poti ter ji sledimo do stika z asfaltno cesto - Zavijemo levo v klanec in se povzpnemo po hribu do cerkve Sv. Marije - Obrnemo in se po hribu spustimo do glavne ceste - Prečkamo cesto in po dobrih 100 metrih zavijemo levo na kolesarsko cesto in se vračamo proti Slovenj Gradcu.

KROŽNA TURA

Dolžina: 25 km

Vzpon: 201 m

Čas vožnje: 2 uri (zmeren tempo, brez postankov)

KROŽNA TURA

SlikaDolžina: 25 kmZahtevnost: lahkaVzpon: 201 mČas vožnje: 2 uri (zmeren tempo, brez postankov)Zapri

Tura se začne v Slovenj Gradcu in se po 25 prevoženih kilometrih zaključili na izhodišču. Pot je razgibana, atraktivna in primerna za vse vrste kolesarjev.

Start je v Slovenj Gradcu v smeri  proti Podgorju,  peljemo se po kolesarski stezi vse do konca kjer se priklucimo na glavno cesto - Po 30m  zavijemo levo na kolovoz skozi hmeljski nasad do Dobravske vasi, kjer se priklucimo na asfalt in nadaljujemo pot naravnost do cerkve Sv. Urha - V krožnem križišču zavijemo desno do gostilne Rogina - Zavijemo levo in nadaljujemo pot po cesti do Šmiklavza in gostilne Bučinek - Peljemo čez most in zavijemo levo -  Sledimo glavni cesti vse do mostu, kjer zavijemo levo v klanec - Peljemo se skozi gozd do glavne ceste - Prečkamo glavno cesto in most čez reko Mislinja in zavijemo levo po makadamski cesti, kjer se nadaljuje po kolovozni poti - Pri stanovanjskih hišah zavijemo na levo v gozd in sledimo makadamski cesti do asfalta, kjer zavijemo levo čez most -  Po 50 metrih zavijemo na makadamsko cesto in sledimo čez polja vse do asfalta - Nadaljujemo naravnost do Turiške vasi kjer v križišču zavijemo levo do kolesarske poti, kjer zavijemo desno - Po kolesarski stezi se peljemo do Šmartna pri Slovenj Gradcu, kjer zavijemo desno na cesto mimo cerkve Sv. Martina in čez most reke Mislinje - Sledimo cesti na Legen do cerkve Svetega Jurija - V krizišču zavijemo desno za smer Kope in sledimo poti do gostilne Plesnik. Tukaj se pot vrne nazaj v  smeri Legen in po cesti vse do Slovenj Gradca kjer se pot zaključi.

POHORSKA KOLESARSKA TRANZVERZALA

SlikaZapri
×

Za ljubitelje neasfaltnih površin z gorskimi kolesi, se po gozdovih Pohorja vije 75 km dolga, razgibana kolesarska pot, ki povezuje njegov vzhodni, mariborski del, z zahodnim na Koroškem. Pot je označena v obe smeri (znak PT) od Bolfenka v vzhodu do Kremžarjevega vrha na zahodu, nanjo pa se navezujejo številne lokalne kolesarske poti ali pa gozdne ceste, ki vodijo do vseh večjih središč okoli Pohorja. Temperature so prijetne in svežina gorskega zraka vam zagotavlja užitek ob odkrivanju številnih zanimivosti. Ob gosti mreži gozdnih cest in kolovozov skriva Pohorje še številna visoka barja in planje, rečice s slapovi ter druge naravne bisere. Nakolesarite se in naužijte se jih!

OKOLI URŠLJE GORE

Dolžina: 46km

Zahtevnost: Srednje zahtevna

Vzpon: 800m

Čas vožnje: 3h

Okoli Urslje gore - track.zip

OKOLI URŠLJE GORE

SlikaDolžina: 46kmZahtevnost: Srednje zahtevnaVzpon: 800mČas vožnje: 3hOkoli Urslje gore - track.zipZapri
×

Gorsko kolesarska pot vodi po lokalnih in gozdnih makadamskih cestah, ki povezujejo zaselke in kmetije, razdrobljene okoli Uršlje gore. Pot nas vodi po sencah smrekovih gozdov, soncu alpskih planin, mimo kar nekaj razglednih točk, turističnih kmetij, planinskih koč, samotnih kmetij in podeželskih zaselkov. Izberete lahko tudi krajšo traso, ki deloma poteka po gozdnem kolovozu.

Izhodišče poti je ob Ivarčkem jezeru, priljubljenem turistično rekreacijskem centru pri Ravnah na Koroškem. Daljša trasa 40 km dolga trasa je označena s kovinskimi tablami z zelenim simbolom kolesarja. Krajša 25 km dolga trasa ni posebej označena, razen, kjer poteka po trasi velikega kroga.

Galerije

NOVICE

Prelistajte naše novice ali pa se prijavite na e-novice.